Beste S. J. J.,
Bedankt voor het delen van je mening!
We zijn blij dat je tevreden bent over ons casino en het efficiënte en eenvoudige opname- en verificatieproces.
Wij waarderen je waardering zeer!
Met vriendelijke groet,
Gioo Casino Team
•
2,9
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen.
Bij Gioo Casino hechten we veel waarde aan al onze klanten. Binnen onze uitgebreide collectie spellen vind je zeker jouw favoriete spellen. We bieden een breed scala aan betalingsopties, een gebruiksvriendelijke website-interface, uitstekende service en robuuste gegevensbeveiliging. Onze uitzonderlijke ondersteuningsexperts zijn 24/7 beschikbaar om je te helpen.
Malta
Beste S. J. J.,
Bedankt voor het delen van je mening!
We zijn blij dat je tevreden bent over ons casino en het efficiënte en eenvoudige opname- en verificatieproces.
Wij waarderen je waardering zeer!
Met vriendelijke groet,
Gioo Casino Team
Heb netjes 20 euro gedoneerd, en nog steeds niet binnen, waardeloos hier
Datum van ervaring: 09 oktober 2021
Beste Maurice,
Bedankt voor je eerlijke feedback!
Onze excuses voor het ongemak. We helpen je graag en lossen je situatie op, maar helaas heb je je contactinformatie niet achtergelaten voor verdere communicatie in je feedback. Neem gerust contact op met onze 24/7 ondersteuning, en we doen ons best om je mening over ons te veranderen.
Met vriendelijke groet!
Gioo Casino Team
Wat een (oplichters) bende, 8 dagen na mijn verzoek op uitbetaling nog geen uitbetaling ontvangen. Het is te triest voor woorden, alleen maar vragen op geduld en dat ze er mee bezig zijn. Hier heel ver weg blijven als je geld je lief is.
EDIT: Na 1,5 week bericht ontvangen dat ik fraudeur zou zijn. Wat complete onzin is. Ik heb alles aangeleverd wat ze wilden hebben voor uitbetaling. Blijf hier heel ver weg als je geld je lief is.
Datum van ervaring: 27 september 2021
Beste Wesley,
Bedankt voor je feedback!
Het spijt ons te horen over jouw situatie, aangezien we ernaar streven om alleen de beste service aan alle spelers te bieden.
Echter, we willen je erop wijzen dat we het KYC-proces serieus nemen en, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden, we de uitbetalingen moeten opschorten als er frauduleuze activiteiten worden geconstateerd. We hopen op je begrip en medewerking, en we helpen je graag met eventuele problemen!
Met vriendelijke groet,
Gioo Casino Team
Jeetje wat een k.. casino, ze helpen je nooit als je een keer wat fout doet of niet goed invult. Ze komen je nooit tegemoet.
Je wint ook nooit wat. Dus NOOIT aan beginnen!!!
Datum van ervaring: 25 augustus 2021
Beste Sandra,
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!
Het is jammer dat je zo'n bittere nasmaak hebt na ons casino. Maar we zijn altijd bereid om je te helpen met eventuele problemen, neem gerust contact met ons op via chat of via e-mail op onze website. Onze ondersteuning staat 24/7 voor je klaar.
Met vriendelijke groet!
Gioo Casino Team
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.